Kinofrīks

Veröffentlicht auf von helmuts

Vai esiet redzējuši The Hurt Locker? Filmu, kas ieguva šogad Oskaru. Es arī nē. Es pat nebiju par šo filmu neko dzirdējis pirms tā tika pie Oskara. Un Avataru es arī neesmu redzējis. Up in the Air līdz pusei. Un vispār. Kas bija pēdējā filma, kuru es redzēju kino? (aa, es atceros. Tā bija brāļu Koenu A Serious Man)
Acīmredzot, dārgie lasītāji, mana fanošana par Holivudas kino ir gājusi mazumā, un šis fakts man deva ideju ielūkoties pēdējo cikturgadu Oskaru filmu ieguvējos un izvērtēt, kuras no šīm filmām esmu redzējis.
Iespējams, ka es autēšos tagad kā pilnīgs un totāls kinoambālis, bet man tas ir pie pakaļas. Jūsu uzmanībai piedāvāju sarakstu ar visām Oskaru ieguvušajām filmām sākot ar manu dzimšanas gadu līdz šodienai ar klāt pievienotiem komentāriem. Ja kādam ir vēlme līdzīgā veidā izteikties, priecāšos par komentāriem. Filmu nosaukumi ir minēti angļu valodā, jo es nezinu visu filmu latviskos nosaukumus, un tā kā mēs zinām, ka bieži vien latviski filma saucas pilnīgi savādāk nekā oriģinālā, tad es neuzņemšos tulkot, jo rezultātā iegūsim filmas, par kuru eksistenci vēl nekad neviens nebūs dzirdējis.

2010 The Hurt Locker - neesmu redzējis, bet man varētu patikt
2009 Slumdog Millionaire - redzēju, un man ļoti patika
2008 No Country for Old Men - neesmu redzējis
2007 The Departed - redzēju, bija ok, bet ne vairāk.
2006 Crash - neesmu redzējis
2005 Million Dollar Baby - redzēju un neraudāju
2004 The Lord of the Rings: The Return of the King - mmmm, patika!
2003 Chicago - ļoti patika!
2002 A Beautiful Mind - forša!
2001 Gladiator - redzēju, bet nepatika
2000 American Beauty - viena no manām visu laiku mīļākajām filmām
1999 Shakespeare in Love - smuka, romantiska. Man patika
1998 Titanic - atzīstos! Patika!
1997 The English Patient - tīri ciešama bija
1996 Braveheart - tīri labi patika. Traki emocionāla
1995 Forrest Gump - daudzkārt esmu redzējis. Vēl aizvien patīk
1994 Schindler's List - patika.
1993 Unforgiven - neesmu redzējis, bet liekas, ka varētu patikt.
1992 The Silence of the Lambs - Jā, šī man patika!
1991 Dances with Wolves - tagad Kevins dzied kopā ar grupu, nevis dejo ar vilkiem. Bet filma man nepatika
1990 Driving Miss Daisy - neesmu redzējis
1989 Rain Man - neesmu vēl nekad redzējis. Goda vārds!
1988 The Last Emperor - esmu redzējis, un man ļoti patika.
1987 Platoon - pirmo reizi par tādu dzirdu. Olivera Stouna filma par Vjetnamas karu. Amīšiem patīk karot un karu filmēt.
1986 Out of Africa - neesmu redzējis.
1985 Amadeus - esmu daudzas reizes redzējis. Pēdējo reizi pirms aptuveni mēneša.
1984 Terms of Endearment - neesmu redzējis
1983 Gandhi - arī neesmu redzējis
1982 Chariots of Fire - nekad nebiju dzirdējis tādu, toties filmas galveno tēmu, kuras autors ir Vangelis, pazīst ikviens
1981 Ordinary People - nezinu tādu.
1980 Kramer vs. Kramer - jā, arī šo neesmu redzējis.
1979 The Deer Hunter - neesmu redzējis, bet pēc filmas treilera neko nevar saprast.
1978 Annie Hall - neesmu redzējis. Šķiet, ka Vudijs Alens nav mainījies ne par matu. OK, matu viņam šodien tomēr mazāk.
1977 Rocky - jē, jē, jē! Esmu Rokija fans. Iedomājieties, šīs lieliskās drāmas scenārija autors ir pats Stallone.
1976 One Flew Over the Cuckoo's Nest - Šī arī ir viena no manām vismīļākajām filmām.
1975 The Godfather Part II - un arī Krusttēva drāmas piekritējs esmu. Mēdz teikt - Krusttēvs patīkot visiem vīriešiem, bet nevienai sievietei.

Mūziku izņēmu, jo kaut kā tas klips visu ziņu izbojāja. Tātad, nebija lemts. :)
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
K
<br /> Un kas ir ar manu tastaturu? :D<br /> <br /> <br />
Antworten
K
<br /> No tam, ko Tuneesi un esmu redzejis iesaku 80. un 89.gadu, bet ari 83. varetu but laba filma. Rnajot par SLumdog Millionaire - kapec visiem patik un kapec Oskars? Mums ar Andi ari tiri labi patika,<br /> bet ta visa salda tragika un paredzamais happy end man likas pliekans. as tur pass Kur parsteigums? Kapec Oskars? :)<br /> <br /> <br />
Antworten
H
<br /> Jā, tagad atceros. :)<br /> Filma par resno frizierīti un Berlīni. Bija OK, bet nu uz Oskaru toč nepavilktu.<br /> Trailers filmai die Friseuse<br /> http://www.youtube.com/watch?v=49A2UaiIRiI<br /> <br /> <br />
Antworten
K
<br /> Hm, izskatās, ka mēs ar Helmutu un Vapsu esam redzējuši gandrīz vienas un tās pašas filmas. Un pat vērtējums ir līdzīgs... Bet es vēl tikai gribēju piebilst, ka, pēc manā rīcībā esošās<br /> informācijas, filma par Nopietno vīru nebija pēdējā, ko Tu, Helmutiņ esi redzējis. Padomā, padomā... Kinoteātris Paris, piektdienas vakars, vācu filma... Nu, kaut kas nāk prātā? :)<br /> <br /> <br />
Antworten
V
<br /> Nu i zadačka :) atļaušos pakomentēt tikai tās, kuras esmu redzējusi:<br /> <br /> 2009 Slumdog Millionaire - skatījos guļot slimnīcā, sākumā nesapratu fišku, bet beigās pat apraudājos<br /> 2008 No Country for Old Men - sāku skatīties, bet aizmigu<br /> 2006 Crash - jaudīga, patika<br /> 2005 Million Dollar Baby - patika, bet sižets tāds primitīvs, brīnos, ka OSkarota!!!<br /> 2002 A Beautiful Mind - redzēju un iesaku!!!<br /> 2001 Gladiator - redzēju, patika Rasels ir foršs :) mūzika arī labi<br /> 2000 American Beauty - esmu redzējusi, bet neatceros par ko tur bija<br /> 1999 Shakespeare in Love - patika, ļoti!<br /> 1998 Titanic - protams, patika<br /> 1997 The English Patient - viena no manām mīļākajām filmām! Krāsu gamma ir vairāk nekā baudāma un Ralfs mmmmmm jaukumiņš :)<br /> 1996 Braveheart - normāla, Skotija - skaista<br /> 1995 Forrest Gump - uzrunā!<br /> 1994 Schindler's List - kaut kad redzēju, neatceros īsti<br /> 1991 Dances with Wolves - patika, mežonīgas attiecības<br /> 1989 Rain Man - ārkārtīgi drūma, sāku skatīties, bet jānobriest daskatīties<br /> 1979 The Deer Hunter - kaut kad biju atzīmējusi, ka jānoskatās, bet neesmu saņēmusies<br /> 1977 Rocky - serkociņš lūpas kaktiņa, bet protams, Silvis, kurš gan cits?<br /> 1976 One Flew Over the Cuckoo's Nest - kaut kad redzēta, neatceros sižetu<br /> 1975 The Godfather Part II - esmu skatījusies ar pārtraukumiem.<br /> <br /> <br /> Es šim sarakstam labprāt būtu pievienojusi arī Sibīrijas bārddzini, bet neatbilst uzstādījumam Hollywood! :)<br /> <br /> <br />
Antworten