Progerija 2

Veröffentlicht auf von helmuts

Viens no populārākajiem meklēšanas vārdiem, caur kuriem lasītājs nonāk pie mana bloga, ir progerija. Ja atceraties, rakstīju jau pirms kāda pusgada par slimību, kur cilvēks noveco aptuveni 10 reižu ātrāk nekā parasti, un pēc paskata vēl ir bērns, taču orgāni un audi ir novecojuši daudz ātrāk. Kā izrādās, kad ierakstu google meklētājā progerija, tad mans blogs parādās pirmajā piecniekā, ja meklēju latviešu valodā. Varbūt, ka man vajadzētu kļūt par oficiālu progerijas blogu? Vai rakstīt arī vēl par citām neparastām slimībām? Varbūt man tomēr piepildīt manu bērnības profesijas sapni un kļūt par mediķi? :)

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
K
<br /> Piedod, Helmutin, bet klut par mediki Tev ta ka jau par velu. Iedomajies - studijas ilgst kadus 10gadus un jaiegulda ir tik daudz darba. Neatmaksajas. Ja gribi piekopt arsta hobiju, tad pasaki ka<br /> man tikt vala no noladetas saaukstesanas, kura mani moka jau dienas piecas. Bet par to progeriju - diezgan sausmigi. Varbut janomaina virsraksts?<br /> <br /> <br />
Antworten