Vakars pie TV

Veröffentlicht auf von helmuts

Vakar bija pirmdiena, un tie, kas lasa manu blogu, zina, kas notiek pirmdienās. Es eju zīmēt. :) Jāsaka gan, ka sen to jau nebiju darījis, tāpēc vakar ar lielu entuziasmu atkal metos iekšā mākslas un krāsu pasaulē. Vakar nodarbības tēma bija - kopēsim Klimtu, un tā kā iepriekšējā reizē iesāktie darbi man galīgi riebās, es nolēmu to izmantot kā pamatu Klimta kopijai. Kad būs gatavs, parādīšu.
Jāsaka, ka pēc ilgāka laika es vakar biju priecīgs sēdēt TV priekšā. Nav jau tā, ka es to vispār nedaru. Es ieslēdzu TV, tiesa gan, ne katru dienu, bet šad tad es to ieslēdzu kā trokšņu avotu.
Taču vakar pa RTL2 sāka rādīt divus jaunus seriālus. Abi seriāli ASV ir bijuši ļoti populāri un izpelnījušies par vairākas balvas. Pirmo no tiem Californication es principa pēc atteicos skatīties. Galvenajā lomā ir aģents Molders alias Deivids Duhovnijs, kurš tēlo rakstnieku, kuru ir pametusi iedvesma, un vienīgais, kā viņš to atkal var atgūt ir caur ļoti daudz seksa. Kaut kā tā ideja man likās par vienkāršu un primitīvu. :) Šis seriāls tiekot popularizēts kā Sex and the City vīriešiem.
Taču par otro seriālu es ļoti priecājos un domāju, ka tas kļūs aiz Nip/Tuck vai kā Latvijā to dēvē - Māsklīgais skaistums - seriāls, kuru centīšos regulāri skatīties.  Biju lasījis pāris kritikas par šo kā arī ieinteresējos, kad pēdējo reizi biju Londonā, jo tad tur valdīja īsta Dextera mānija. Dexter sauc šo seriālu, un saturs ir it kā vienkāršs, bet ļoti fascinējošs. Galvenais varonis Dexters ir sērijslepkava, un viņam ir nepārvarāma dziņa slepkavot un redzēt asinis, un, kad viņa audžu tēvs saprata šo novirzi, viņš nolēma viņu ievirzīt īstajās sliedēs, ja šīs vispār var nosaukt par īstajām sliedēm. Dexters pa dienu strādā kā tiesu mediķis un pa naktīm viņš slepkavo noziedzniekus, maniakus un izvarotājus. Tos, kurus policija nespēj notver. Dexters ir parasts pilsonis, pietiekami simpātisks, bet ne skaistulis, laipns, draudzīgs un pilnīgi aseksuāls. Viņš draudzējas ar meiteni, kuru iepriekšējais vīrs ir sitis un izvarojis, tāpēc viņai ir radusies nepatika pret seksu, un šī ir īstā draudzene Dexteram, jo viņš zina, ka viņa neprasīs no viņa neko vairāk. Protams, kā izrādās, beigās tā tomēr nav. Dextera upuri ir nepatīkami un pretīgi cilvēki, un skatītājs gribot negribot kļūst par Dextera fanu. ASV un Lielbritānijā tādu ir pa pilnam, un domāju, ka arī Vācijā tadi būs cik uziet.
Lai rakstos labāks priekšstats, šeit ir treileris : http://de.youtube.com/watch?v=1UJz0O2NjOo
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
I
Biju parsteigta redzet sito bilid tava bloga. Pirms paris dienam es uzskiru so Dexter foto TV zurnala un fiksi to parskiru izsaucoties, ka tas ir saushaligi. Nu, bet tagad esmu lietas kursa, ko sis ar tomatu merci izdailotais jaunietis dara. Viel Spaß sekojot vina piedzivojumiem :)
Antworten
Z
http://www.apollo.lv/portal/fun/articles/138085<br /> <br /> Re, kas par ziņu ;)
Antworten
T
ņemot vērā, ka nip/tuck skatījos tik daudz un ilgi, ka sāka likties, ka es tos cilvēkus personīgi pazīstu un pēc sērijas beigšanās jāpiezvana šiem un jāpakomentē tikko redzētie notikumi, jāatbalsta vai jāsarāj, varu teikt tikai vienu - dodiet man Deksteru un jo ātrāk, jo labāk :))
Antworten
Z
Reiz pienāca mirklis, kad mans vecais teļuks pat vairs negribēja rādīt, jo es šo tik reti slēdzu iekšā un ik reizi tam vajadzēja uzsilšanas laiku, kurā bilde mēdza raustīties vai arī bija tikai pa pusekrānu. Bet nu man ir jauns :)) un es varu skatīties visu to, ko tas vecais grabaža nerādīja, arī tad, ja to iekaustīja.<br /> Domāju, ka šis seriāls man patiktu, bet ņemot vērā iespējamo laiku, kad to rāda un tā kā es nedzīvoju pēc DE laika, tad laikam būs vien jāpaliek pie otrdienas vakaru rituāla kopā ar Dr.House.<br /> <br /> P.S. Vēl esmu kļuvusi par tā superpavāra raidījuma fani.. neatceros nosaukumu, bet šim vardā RACH.
Antworten