Lietas iz pagātnes

Veröffentlicht auf von helmuts

Piektdien pēc darba es viens pats aizgāju uz kino. Tik tiešām īsti neatceros, kad pēdējo reizi viens biju kino. Vienīgā reize, kas man nāk prātā, bija pirms vismaz divdesmit gadiem. Toreiz gāju skatīties filmu "Vai viegli būt jaunam?". Atceros, ka neviens negribēja kopā ar mani nodoties pārdomām par to, cik viegli vai grūti būt jaunam. Jāatzimē, ka šis Podnieka filmas nosaukums ir izcils. Tāpat kā pati filma.
Filma, kuru skatījos piektdien, bija arī dokumentālā filma par krievu ebrejiem, kas 90tajos gados no bijušās PSRS aizbrauca uz Izraelu. Filma īstā krievu garā stāstīja par sapņiem, realitāti, veiksmēm un neveiksmēm. Vispār, tie krievi filmā bija tik cilvēcīgi un simpātiski, gan ne visi, bet vairāki gan, ka es atkal nonācu zināmās morāliskās pretrunās par tēmu - kādi īsti ir krievi.
Un vēl sestdien kādā sarunā es nonācu pie citām pārdomām - kad es pēdējo reizi runāju pa telefonu no telefona būdiņas? To gan es vairs neatceros.
Un kā ir jums?
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
Z
Nu ja, vakar nodomāju un šodien jau kāds pastrādājis. Pie mājas telefonbūdai izsisti stikli.. Apbrīnoju Lattelekom, kas nenogurstoši katru otro nedēļu liek jaunus.<br /> <br /> Diemžēl telefonēšanu no telefonbūdas es neatceros.. bet zinu, ka krāju telekartes.
Antworten
B
... es pirms gadiem trim klejojot pa Kjipeni atradu telefona zetonu , bet tiesa, jau Lattelecom :). Uz cinema viens sen neesmu gaajis, bet mobilais talrunis ma ir kops 2001.gada februaara. <br /> Tads luk, ieskats mana pagatne
Antworten
T
par būdiņu es zinu droši - tas bija, kad mācījos pirmajā kursā, tātad 2000. gadā. Telekartes pirku itin bieži un regulāri, jo līdz tam tādu ekstru kā mobilo telefonu jau vēl kuram katram skolnieciņam nebija, bet zvanīties vajadzēja/gribējās (izvēlēties piemērotāko). Kopš 2001. gada pavasara (marta?) man ir mobilais un būdiņu šarms ir aizmirsies...<br /> <br /> Par slāviskās izcelsmes nāciju - ja vien viņiem pietiktu ar savu nevāji lielo teritoriju un ja vien viņi visi tur arī dzīvotu, man nudien nekas nebūtu pretī ne pret to kultūru, ne mākslu, ne tradīcijām, ne temperamentu, ne slaveno, plašo krieva cilvēka dvēseli... Pašlaik diemžēl viņi ir kā pienenes zālājā vai dārzā - vienkārši izravēt nevar, jānīcina līdz saknei, bet, tiklīdz uz brīdi neko nedarīsi, tā pārņems visu un savairosies mežonīgā ātrumā. Bet pati par sevi pienene taču ir skaista...
Antworten