Sveicieni no Goa

Veröffentlicht auf von helmuts

Esmu jau chetras dienas Indijaa. Divas dienas pavadiitas Mumbajaa, divas sheit, Goa, Benaulim Beach.
Mani pirmie secinaajumi par Indiju ir sekojoshi. Man sheit patiik, pat tiiri labi latiik. Kaut arii Mumbajaa valdiija haoss, cilveeku bari, probleemas shkjeersot ielu, jo autostraumes ir vienkaarshi nekontroleejamas, Mumbaja man patika. Taa ir pilseeta ar baigo speeku. Protams, neskaitaamie cilveki, kas dziivo uz ielaam, kuraam nepieder tik tieshaam nekas cits, kaa vieniigi sari, matu spraadze un sava dziiviiba, nabadziiba dazjhos rajonos ir neizmeerojama, tachu cilveeki tik un taa savaa zinjaa pat ir harmoniski. Iespeejams, tas saistits ar to, ka vinji vienkaarshi ir samierinaajushies ar savu likteni, dziivo peec kastas noteikumiem un nemeegjina arii neko mainiit. Iisti vinji arii neko nevar izmainiit savaa dziivee, jo, shii kastu sisteema ir iesaknjojusies Indijaa liidz pashiem dziljumiem.
Goa, kas man kaadreiz asocieejaas ar kaut ko nenormaali krutu, patiesiibaa ir diezgan nekaada. Vieteejie ir nenormaali uzbaaziigi, tuuristu ir daudz, pludmales ir netiiras. Vismaz taas, kuraas es biju. Krievu ir ljoti daudz. Pie daudzaam kafejniicaam un viesu namiem uzraksti ir krievu valodaa.
Shodien parunaaju ar vienu paardeveeju, kas tirgo suveniirus, un vinja staastija, ka pirms 5 gadiem sheit nebijaa veel neviena krieva, tachu tagad to sheit ir kaa biezs. Turklaat - it's hard to make a business with the russians, because they don't speak English. Briidii, kad runaaju ar to tirgotaaju, garaam naak divi krievi. Vi sho, rebjata, russkije? Un taa visu laiku. Respektiivi, sheit mees esam krievi gan vieteejiem, gan krieviem. :) Es jau pamazaam atkal esmu nonaacis pie savas ierastaas bloga teemas.
Principaa Goa pilniigi atshkjiras no paareejaas Indijas daljas. Te nemaz neizskataas kaa Indijaa. Goa ir bijusii portugaalju kolonija, taapeec lielaakaa dalja iedziivotaaju sheit ir kristieshi, sheit tiek eesta gan cuukas, gan liellopa galja, celtnes izskataas kaa kaut kur pie Vidusjuuras.
Un man diemzjeel jaasaka - tie cilveeki nav diez ko laipni. Lielaa meeraa visi meegjina apchakareet, piemaaniit, nepateikt liidz galam, sameloties, saakumaa pateikt vienu, peec tam otru. Iespeejams, kaut kaa nav paveicies, tachu taada ir mana pashreizeejaa pieredze. Es domaaju, ka civleeki citos regjionos ir daudz savaadaaki, un sheit ir tik daudz dazjaadu regjionu un cilveeku, ka visu vispaar nav iespeejams atvert. Lai celjotu Indijaa, tik tieshaam ir jaanjem liidz daudz laika. Te viss tik tieshaam notiek ljoti leenaam. Transports kustaas leenaam, civleeki domaa leenaam, kopumaa valda taads diezgan liels miers.

Riit ceru braukt taalaak uz Kerala pusi.

Un tikliidz tikshu pie interneta, uzreiz ierakstiishu kaut ko sheit. Taa kaa neesiet slinki, ienaaciet.

 

P.S. Es  jau chetras dienas neesmu eedis ne gabalinju galjas un nedariishu to arii veel desmit dienas, jo galju sheit tieshaam neprasaas. Eediens gan man sheit labi garsho. Un vegjetaaro eedienu izveele te ir milziiga!

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
I
Man sakumá bija japaskatás Google Maps, lai vispár saprastu, kur tu tieshi atrodies. Izklausás aizraujoshi un músu slávu izcelsmes tautieshi arí skiet ir visás pasaules malás. Ja tavs P.S. beigtos pec teksta ´ar es jau cetras dienas neesmu edis´, tad laikam sáktu par tevi uztraukties :) Lai jums tálák labi celojás!
Antworten