Jūs man neticēsiet, bet es to redzēju šodien no rīta

Veröffentlicht auf von helmuts

Es vēl nespēju atgūties no redzētā, taču mēģināšu visu pēc iespējas reālāk aprakstīt.
Vakar aizgāju vēlu gulēt, šodien pamodos pēdējā brīdī, sasmērēju maizes un devos uz bāni. Vēl pa visam miegains braucu un domāju par lietām, kas šodien ir jāpadara, jo gatavojam vienu atbildīgu pasākumu, kas notiks rīt.
Tāds pats samiegojies izkāpu savā pieturā Jungfernstieg un devos izejas virzienā. Perons pilns ar cilvēkiem. Visi skrien viens otram garām, steidzās uz darbu. Mans skats ir mazliet vērsts uz zemi, tāds tuneļa skats, kad es īsti neko daudz nefiksēju, kas apkārt notiek. Un pēkšņi es ieraugu vīrišķu dzīmumorgānu, kas karājas no kāda aptuveni 30 gadus veca puiša biksēm. VIņš pats berzē acis, it kā tikko būtu pamodies un pats īsti nebūtu piefiksējis, ka kaut kas tur viņam karājas laukā no biksēm. Pilnīgi šokējošs skats, par kuru es biju dzirdējis, ka tādi cilvēki ir, taču man nekad nebija gadījies tādus redzēt, turklāt vēl vienā no centrālajām Hamburgas stacijām brīdī, kad apkārt skraida neskaitāmi cilvēku bari. Es pirmajā brīdī iedomājos, ka cilvēks varbūt tik tiešām nav piefiksējis, kas ar viņu notiek. Nākamjā brīdī mani pārņema doma, ka varbūt tas ir kaut kāds flašmobs, kā jau tagad populāri pasaulē notiek. Skatījos, vai apkārt nav vēl kādi vīrieši ar izkārtiem darbarīkiem. Nebija. Es vēl kādu brīdi domāju, ka man vienkārši ir izlicies, taču es paskatījos atpakaļ un redzēju vēl aizvien to pašu skatu.
Tāds pārsteigumiem bagāts rīts man šodien bija.

Attēlā ir redzams pieturas fragments, kurā es kāpu laukā. Gan tikai ar diviem cilvēkiem un bez vīrieša. :)
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
T
nez kāpēc nedzird par sevi pa pliko eksponēt kārām sievietēm. Vai nu "exihibitio" ir vīriešu prerogatīva, vai arī sieviešu kailums nav nedz fui, nedz pretīgi, nedz bērniem slēpjams. Tāda, redz, netaisnība.
Antworten
Z
Jāpiekrīt Zandai..<br /> Vēl tagad atceros tos pretīgos skatus bērnībā un cik ļoti bail man bija nākamajā rītā iet uz skolu.
Antworten
Z
Štrunts par Tevi un normāliem pieaugušiem cilvēkiem -var uztvert ar pretīgumu vai humoru... vistrakāk jau ir tas, ka to redz arī bērni...
Antworten
B
Tu nekad nebiji redzejis kraaninu :D ??? Tapec nobijies ??? :D :D
Antworten