Labas ziņas

Veröffentlicht auf von helmuts

Tātad, Jānis Sijāts ir piekritis skaipa intervijai, mēs vēl tikai vienosimies par laiku, un esmu pārliecināts, ka jums tā patiks. Galu galā, kad vēl mums būs dota iespēja parunāties pa tiešo ar Eiroparlamenta deputāta kandidātu un uzzināt daudzas svarīgas lietas no pirmavota. Un draugu profila bilde arī ir nomainīta, bet lai Jānis neiedomājas, ka man nav saglabāts screenshots. :)
Bet citādi esmu sajūsmā par jaunvārdu, kas ir radīsies apzīmējot krīzi - dižķibele. Skan ļoti latviski un pa īstam. Un mans secinājums ir - ja šis vārds latviešu leksikā nav eksistējis, bet radies tikai tagad, tad mūsu tautai tādas īstas krīzes laikam nemaz līdz šim nav bijis. Un kaut kādi 700 gadi vācu verdzībā un 70 gadi komunistu verdzībā ir bijusi kā pastaiga pa parku siltā vasaras vakarā. Arī šajā sakarā kādreiz pēc kādas kopā sanākšanas Berlīnē ar diviem Uldiem un divām Janām radās jauns apzīmējums - promenēšana. Lēna pastaiga pa promenādi.
Turpinot tēmu septiņi. Starptautiskais valūtas fonds ir piekritis Latvijas budžeta deficītam 7% apmērā. Un šī man arī šķiet pozitīva ziņa, jo pretējā gadījumā tas varētu novest mūsu valsti pa visam katastrofālā situācijā. Bet tagad katastrofas nebūs. Būs tikai dižķibele.

Tā kā man neizdevās atrast labu fotogrāfiju ar skaitli 7, tad pievienoju attēlu no Sniegbaltīti un septiņiem rūķīšiem. :)
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
B
patiesiba "promenešana" ietver sevi daudz dažādu, mazliet ekscentrisku, darbibu. Tā jēga ir daudz plašāka :P
Antworten
F
Agraak pastaigu par promenaadi sauca par defileeshanu.
Antworten
B
es jau sāku raizēties par Tava bloga lasošo personu slābano humora izjūtu :D.
Antworten