Džekiņ, izlem taču!

Veröffentlicht auf von helmuts

Kaut kā diezgan regulāri mēdz gadīties, ka pēc sporta mani pārņem bezmiegs. Tā tas ir noticis arī tagad, un pulkstenis ir pusviens, bet man miega nav nevienā acī.
Atklāju, ka draugiem.lv  ir tāda baigi modernā un aktuālā fīča (šausmas, cik pretīgs vārds, bet man gribējās to uzrakstīt) kā vēlēšanu sadaļa. Galu galā, vai vispār jūs esiet piefiksējuši, ka pēc aptuveni mēneša notiks Eiroparlamenta vēlēšanas?Un tā vispār nav nekāda joka lieta šajos krīzes laikos, jo tās tomēr ir drošas un labi apmaksātas darbavietas, tāpēc loģiski, ka interesentu skaits ir arī pietiekami liels. Kā sacīt jāsaka, daudz gribētāju uz vienu vietu. Deputātu kandidātiem gan nav darba interviju, taču mēs jau visi esam tādi kā darbadevēji, tāpēc varam izvēlēties labākos darbiniekus. Tieši tā. Šie Eiroparlamenta deputāti ir mūsu darbinieki, kalpi, vergi, šestaki, interešu aizstāvji, un mums ir svarīgi visiem pieņemt darbā īstos darbiniekus. Tādus, kas godprātīgi darīs savu darbu, rūpēsies par mūsu firmas vai valsts izaugsmi, neapkrāps mūs un galu galā, būs tādi, ar kuriem mēs varēsim lepoties.
Taču šķiet, ka ne visas partijas un potenciālie darbaņēmēji to tā pareizi ir sapratuši. Lieliska iespēja ir pavērot deputātu kandidātu profilus draugiem.lv, jo šāda opcija tiek piedāvāta. īpaši mani sajūsmināja Pilsoniskās Savienības Eiroparlamenta deputāta kandidāts Jānis Sijāts, kura profilā iespējams atrast gan fotogrāfiju ar Pilsoniskās Savienības līderi Inesi Vaideri, gan arī elegantu profila foto, kur deputāta kandidāts pozē pie Red Bull reklāmas kampaņas automašīnas ar Red Bull skārdeni rokās. Džekiņ, izlem! Vai nu Tu gribi kandidēt Eiroparlamentam vai tomēr tālāk tirgot šo lielisko dzērienu, kura fans es arī esmu. Vispār jau Vaideres kundze varēja izdot tādu lēmumu, lai pirmsvēlēšanu laikā kandidāti novāc no profiliem muļķīgas bildes, izstājas no interešu grupām kā sekss bez mīlestības un tamlīdzīgām, jo manā skatījumā katrs deputāta kandidāts atspoguļo arī visu partiju.
Kaut gan, varbūt, ka Jānis Sijāts ir vēl viltīgāks, un viņš mūs visus vienkārši ir piečakarējis. Kļūstot par deputāta kandidātu, viņš ir rēķinājies ar lielu sabiedrības uzmanību, un tā ir lieliska iespēja uzlabot Red Bull pārdošanas skaitļus un reitingu, jo sanāk tāda kā bezmaksas reklāma. Un es te viņam vēl izdaru pakalpojumu. Veltu veselu bloga ierakstu, lai mani lasītāji redzētu Jāni ar Red Bull bundžu rokās.
Varbūt varētu Red Bull ieteikt jaunu reklāmas saukli: Baudiet Vodka Red Bull. Iesaka Eiroparlamenta deputāta kandidāts Jānis Sijāts.

P.S. Jāni Sijāt, ja nu Tu reiz kaut kā nonāc pie šī bloga ieraksta, Tu saproti, ka esmu uztaisījis Tev reklāmu, un tas maksā naudu. Savus konta datus es nosūtīšu Tev uz epastu. Rēķins nebūs liels.

P.P.S. Man ienāca prātā, ka varbūt vajadzētu Jānim nosūtīt linku uz šo ierakstu, jo katrs cilvēks taču ir pelnījis iespēju sevi attaisnot, un šī attaisnošana varētu būt jautra bloga intervija par tēmu Red Bull un Eiroparlaments. Ko jūs sakiet?
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
H
Mans nabaga Marat, te tieshaam nav runa par nomelnoshanu, un es nevienaa briidii savaa ierakstaa nerunaaju par kaut ko sliktu, jo es jau neko par Jaani nezinu.Vieniigais,kam es pieseejos, bija vinja radiitajam teelam par potenciaalu Eiroparlamenta deputaatu. Galu galaa,tas, ka cilveekam garsho Red Bull, nemaz nav slikti.<br /> Un jaaiegaumee ir viena lieta - veeleetaajs veelas autoritaati, nevis taadu kaa vinjsh pats.Taa ir sociaalistiska domaashana,ka veeleetaajs izveelas sev liidziigu,bet pat sociaalismaa visu noteica elites. Gan politiskas,gan ekonomiskas,gan kulturas.Veeleetaajs izveelas taadu,kursh potenciaali vareetu mainiit kaut ko uz labu vai arii paarstaaveet mani un manas intereses.Un es kaa veleetajs tad labaak izveelos cilveeku uzvalkaa un mazliet bravuuriigu nekaa kaiminja Jaani, vai Peeteri, kursh ir forshss dzjeks un ir saveejais, bet ar to vinja pozitiivo lietu sarakstinjsh izbeidzas.J.Sijaatam ir lieliska izgliitiiba un interncionaala pieredze, un ar to vinjam ir jaalepojas nevis ar Red Bull. Viss, teemas beigas. :)
Antworten
K
Tā vien rādās, ka Jāņa tuvie un tālie ļaudis reāli nav gatavi tam, Ka puisis gatavojas ieiet politikā. Lai nu kā, šeit jau pateiktais ir tikai ziediņi un ticiet man, visus tos, kas teiks gan labu, gan sliktu NEKAS NEATSPĒKOS.
Antworten
B
interesanti vai pats Jānis vēlas advokātus marata un " lai nokalst rokas..." persona. Man domāt diez vai. Patiesībā jau Jūs viņam lāča pakalpojumu izdarat. Bez tam šads Zatlera stiliņš " es nekad nekļudos un neuzdodat man vairs jautājumus" , ko lieliski pierādija ar intervija Domburšovā nepiedien aizstavājiem. <br /> Neaizmirsīsim , ka deputāts ir tautas kalps, nevis sava personigā biznesa bīdītājs!
Antworten
M
laikam, jau latvijaa nekas nemainisies paaudzes, jo politikjis var but labs tikai tas, kas visu savau slikto slepj. Ja arī Jānis neslepj savu prievato dzivi par ko , es uzskatu, nebut jakaunas nortmalam pilsonim. <br /> Mums, ne teju vai katram ir viedoklis ka kas butu jadara valdiibaa un taa tā tālāk, bet neko nedaram. Kad beidzot kāds, kurš ir gan gana izglītots un kam sanāk, ir nolemis iesaistīties un kautko mainit, un skatoties uz vinja profilu ir tads pac kā mēs, ir jacenšas nomelnot vai, jau atkal saskatīt tikai slikto ka jau mums tas pienjemts....
Antworten
K
Loģiski, ka gribu pieliet eļļu ugunij :D<br /> Apskatījos es arī to jaunā cilvēka profilu.. Piedodiet, bet pagaidām es par tādu pat puskrustiņu nevilktu.
Antworten