Iesim vēlēt!

Veröffentlicht auf von helmuts

Vispār jau tas priekšvēlēšanu laiks ir tāda jautra padarīšana. Tas ir kā pirms lieliem svētkiem. Visi kaut kam gatavojas, un dažkārt šī gatavošanās pat  kļūst svarīgāka par pašām vēlēšanām. Nu gluži kā Putniņa "Gaidīšanas svētkos".
Jūs jau domājāt, ka es klusēšu un neko neteikšu saistībā ar vēlēšanām? Nē, tomēr nevarēju nociesties. Es jau domāju, ka kaut kā noignorēšu blogā to, bet vienkārši nevaru.
Manu blogu lasītāju vidē Pilsoniskai Savienībai ir radies jauns nosaukums - Sijāta partija. Un, ja saņemu sms ar ziņu, šodien nobalsoju par Sijāta partiju, tad es ar lepnumu sirdī varu teikt - es savu pilsonisko pienākumu esmu izpildījis. Es neesmu sēdējis malā un tikai rūcis un dūcis bārdā (kuru gan tikko nodzinu), bet esmu aicinājis sabiedrību uz diskusiju un sarunu. Un pat, ja Jānis Sijāts ir Eiroparlamenta deputāta kandidāts, un visi cilvēki runā tikai par pašvaldību vēlēšanām, tik un tā viņam izdevās iegūt dažas vēlētāju balsis savai partijai.
Turklāt šodien vēl saņēmu spama mailu no geju kluba xxl ar tekstu:
"Topošais Rīgas mērs G.V. Kristovskis un Pilsoniskā Savienība ir mūsējie! Pielikumā reportāža no mūsu kluba - uzskaties,ka tas ir īsts apliecinājums mūsu draudzībai. Sadodamies, draugi, rokās! Lai dzīvo!". Pielikumu gan vaļā vērt neuzdrošinājos, jo, ja nu tas ir kāds varavīkšņaina rakstura vīruss, kurš pēc tam sagraus manu cieto disku un pazudinās manu sistēmu! Kaut gan šis vīruss manu datoru neņems. Man ir ļoti droša antivīrusu sistēma.
Bet principā partiju mēģinājumi ķert balsis visos vēlētāju slāņos, visas krāsas un nokrāsas pārliecībās, turklāt tādā konsolidējošā garā nozīmē, ka visi mazliet ir izmisuši. Pat kristietis Šlesers izlikās, ka draudzības dienas šogad nenotika un nekādi nekomentēja šo pasākumu. Protams, iespējams, ka es esmu palaidis kādu komentāru garām. Taču šāda viņa rīcība ir saprotama - pat geju nometnē varētu tupēt kāds potenciāls vēlētājs, un muļķīgi būtu šo elektorātu atbaidīt ar emocionāliem reliģiskiem paziņojumiem un Bībeles vicināšanu.
Taču es saņemu ne tikai spamu meilus no kluba xxl. Pēdējo nedēļu laikā ir saņemti ļoti daudz maili par aicinājumu balsot gan par Ušakovu, gan Jauno Laiku, un, protams, arī Tēvzemei un Brīvībai. Pirms pāris dienām saņēmu pa visam rafinētu mailu, kuru gan es savas muļķības dēļ izdzēsu. Stulbums!
Bet maila teksts bija aptuveni sekojošs - es kā Rīgas .....(seko kaut kādas skolas numurs) vidusskolas mājturības skolotāja esmu šokā par to, kā partija Jaunais Laiks ņirgājas par ēdamo, izmantojot savā reklāmas kampaņā pīrādziņus. Ja Jūs interesē īpaši garšīgas jubilejas un kāzu tortes, lūdzu zvaniet vai sūtiet emailu. Irēna.
Iespējams, ka parakstījusi arī nebija Irēna, bet katrā gadījumā kāds līdzīgs vārds. Šeit konditorejas uzņēmēja Irēna veiksmīgi izmanto politiskās reklāmas kampaņu savās interesēs un arī ķer vēlētāju balsis. Viņai gan tās vēlētāju balsis nav vajadzīgas, viņu interesē tikai vēlētāju tieksme pēc tortēm. Jo noteikti ne jau Irēna ir vienīgā, kurai tā pīrādziņu ķengāšana nepatīk. Un, ja ir vēl kāds, kuram tas liekas stulbi, turklāt vēl nolēmis tuvākajā laikā precēties, tad kas vēl varētu būt labāka tortes darinātāja par Irēnu!
Vienalga, par ko jūs balsosiet. Es tiešām neaicinu nevienu balsot par konkrētu partiju, jo domāju, ka gan Pilsoniskai Savienībai, gan Šleseram un arī Ušakovam būs kāda pozitīva ietekme uz politikas attīstību Rīgas pilsētā, citās pašvaldībās un valstī kopumā. Svarīgi tiešām ir nobalsot un nodemonstrēt politiķiem, ka mēs neesam rezignējuši un nobijušies. Un pat, ja Rīgas pilsētā Ušakova partija kļūtu par spēcīgāko. Varbūt beidzot tad politiķi sapratīs, ka laiki, kad visi turēja ciet mutes un ļāva atsevišķām personām saimniekot pa valsti kā savās mājās, ir garām.

P.S. Es vienkārši nevarēju nociesties, neizmantojot jaunās tehnoloģiskās iespējas, kuras piedāvā Jaunā Laika mājas lapa, kad ar viņu primitīvi nodrāzto sloganu TAGAD., katrs var  izveidot savu banneri. Šo neuztvert kā aicinājumu balsot par JL.
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
H
Es ari par PS.
Antworten
B
"es pirmais" - citējot populāru postu no interneta portalu forumiem :D.<br /> Tātad, par ko Jūs nobalsojāt? Es izvēlējos Pilsonisko savienību....
Antworten