Liepas

Veröffentlicht auf von helmuts

Ceturtdien atgriezos Hamburgā, un pirmais, ko sajutu, bija liepziedu smarža. Liekas, ka visa pilsēta smaržo pēc liepām. Tā smarža man traki patīk. Vakar skrēju ap Alsteri, un atkal visur liepu smarža. Un man prātā nāk mana omite Ausmiņa, kurai vakar bija vārdadiena, un kurai dikti garšoja liepziedu tēja. VIņa mums ar brāli bērnībā parasti taisīja liepziedu tēju ar medu.
Un visā tajā Džeksona lietā ir arī viena laba iezīme - beidzot pa radio neskan vairs Leidijas Gāgas, Keitijas Perijas un Rihannas. Radio, kuru parasti klausos, jau otro dienu regulāri atskaņo Džeksona mūziku no visiem gadiem, ieskaitot Jacksons 5. Pilnīgi cita noskaņa uzreiz.
Un visbeidzot. Bildi, kuru jūs redziet, es nofotografēju savā Latgales turnejā. Dizains ir ļoti, ļoti arhaisks. Es pat teiktu mežonīgs. Šāds pakaramais nevarētu kļūt par Latvijas eksporta preci. Nu vismaz ne uz Vāciju. Visas dzīvnieku aizsardzības biedrības saceltu traku balagānu. Es tik neviļus iedomājos kā šis pakaramais izskatītos, ja stirnas vietā būtu cilvēks. Brrrrrrrr!
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post