Pirmdienas vakara dziesma

Veröffentlicht auf von helmuts

Ir mūzika un ir dziesmas, kurām uz katru no mums ir maģiska iedarbība. Iespējams, ka citi šajās dziesmās neko īpašu nesaskatīs, bet mums tās šķiet pilnīgi fantastiskas. Un ir tādas dziesmas, kuras var uzlikt uz repeat un klausīties desmit reizes no vietas. Un tik un tā vēl nebūs gana. man ir rinda šādu dziesmu. ir tādas, kuras tad atklausos, bet pēc ilgāka laika jau atkal drillēju.
Esmu spiests autēties kā Supertramp fans, jo man ļoti patīk viņu mūzika. Un šī ir viena no tām dziesmām, kuru klausos jau visu vakaru. Ne tur kāds īpašs teksts, ne īpaši izsmalcinātas muzikālas nianses. Bet kaut kas traki indīgs ir šajā dziesmā.
Tā, lūdzu visus bloga lasītājus uzrakstīt savu pēdējā laika repeat dziesmu. Es taču zinu, ka katru dienu šo blogu izlasa ap 30 cilvēku. :) Man to uzrāda statistika. No 20 līdz 35 unikāliem apmeklētājiem dienā. Uz priekšu! :)
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
B
pagajusaja gada nogale veselu nedelu no vietas drilleju stone roses " i vanna be adored " un kings of leon "knocked up" , sogad ciena "use somebody" un "noite luar" by patrizia laquidara
Antworten
H
nu mans pēdējo dienu skatītākais un klausītākais megahīts ir Empire of The Sun "we are the people" <br /> iespaidīgs video un arī muzička - tāds riktīgais sēņu variants (haluciogēno) :)<br /> http://www.youtube.com/watch?v=Tj_Nlm0871E
Antworten
A
Labi, ka mani neviens nepazīst. :) Man šāda dziesma ir ABBA Thank You For The Music.
Antworten
*
Ilutas piemineetaa dziesma shoriit noskaneejusi jau 5 vai 6 reizes. Un prasaas veel.
Antworten
I
Labs rits, bloga apmekletajiem, Marit Larsen ar If a song could get me you ir mans nu jau piegriezies drills Nr.1
Antworten