Piedošana

Veröffentlicht auf von helmuts

Pirms brīža notika pa visam neparasts notikums. Šis notikums man lika pašam ļoti daudz ko pārdomāt.
Atnāca uz biroju Raitis. Saraudātām sarkanām acīm.
"Man ir tik slikti", viņš šņukstēdams saka.
Es satraucos. Es patiešām iedomājos, ka notikusi kāda nelaime. Kāds ir nomiris, kāds ir nāvējoši saslimis vai viņš pats ir kādas muļķības sastrādājis.
"Es atnācu palūgt piedošanu par to, ka es jūs aprunāju."
Mēs ar kolēģi Sarmīti apstulbām. Un es īsti nezināju īstos vārdus, ko pateikt.
"Man sirdsapziņa neliek mieru. Visu nakti neesmu gulējis un domāju, vai nākt vai nenākt."
Cik daudz mēs paši ikdienā aprunājam citus, noskaužam citiem, bet vai mēs kādreiz esam uzdrošinājušies palūgt piedošanu?
Man acīs bija asaras.


Šo dziesmu oriģinālā izpilda amerikāņu kristīgā roka bends Underoath. Bet šis ir lielisks kovers.
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post