Kamenes lidojums

Veröffentlicht auf von helmuts

Kā ziņo portāls TVNET, vācu duets Klaus&Klaus ir pārvāciskojuši infantīlo Paula dziesmiņu "Cāļus skaita rudenī" un grasās ar šo opusu iekarot vācu šlāgertirgu.
Kaut arī dzīvoju Vācijā nu jau gandrīz 10 gadus, par šī dueta esamību uzzināju tikai no tēvēneta. "Ļoti populārais duets", kā to nodēvējis šis interneta medijs, protams, neietilpst tajā mūzikas žanrā, kuru es mēdzu klausīties, tāpēc atzīstu savu kļūdu, ka šie izpildītāji ir palikuši neatklāti manām ausīm. Kaut arī  šad tad man "paslīd kāja", un es nonāku šlāgermūzikas valdzinājumā, taču lielākoties es izvēlos tādus tautiskākus šlāgerus.
Dziesma Hummelflug, kas ir šī minētā gabala vāciskā versija un latviski nozīmē Kamenes lidojums, īsti neietilpst šajā kategorijā. Tā ir vienkārši debīla dzērāju mūzika. Jā, diezgan precīzi pateikts. Tad, kad visi apdzerās, tad visiem patīk. Un tad arī lēkā līdz un dzied "Hummelflug, Hummelflug..."
Bet ja no citas puses skatamies, man būs vēl kāda lieta par kuru just līdz. Gluži kā sportā. Par Rīgas Dinamo, par FC Marta un par Hummelflug panākumiem šlāgermūzikas topā. Šajā ziņā tas ir kaut kas sportisks. Tas ir azarts.
...un kad Hummelflug Vācijā skanēs visos mobīlajos telefonos un radiostacijās, kad dziesmas klipu atskaņos MTV, VIVA un Šlāgermūzikas hitparāde, es visiem vāciešiem droši varēšu teikt - tā ir latviešu dziesma! Un pat tiem, kuriem ar Latviju nebija nekādas asociācijas, tagad tā būs.
Un tad jau vācu tūrisma tirgum būs radies jauns Latvijas reklāmas sauklis:
Latvia - come to Hummelflug country!
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
A
<br /> No šodienas (28.09.09.) Kamenes lidojums iekļauts radio SWH Lāgā! Vismaz Latvijā tas tagad kļūs vareni populārs ;)<br /> <br /> <br />
Antworten
H
<br /> nav nesmuku sieviešu - ir pārāk maz alkohola.<br /> Helmi !!! pa lielākajai daļa 99.99% visas šlāgermūzikas ir pilnīgākā žūpisma neapzinātās mākslas izpausmes (jo skaidrā prātā kaut ko tik šausmīgi vēmienu izraisošu sacerēt nav iespējams) ... kaut<br /> gan man ir otra galējība - es nevaru tik daudz izdzert, lai man iepatiktos šlāgeri :D<br /> <br /> <br />
Antworten
V
:) :) Un tad Ušakovs japāņu vietā redzēs kukaiņu daugus no vācijas!! :) Lielisks plāns! :)
Antworten