Folkmūzikas monstri

Veröffentlicht auf von helmuts

Informāciju par jaunajiem mūzikas albumiem es lielākoties iegūstu no diviem avotiem - labprāt lasu Žildes kritikas tēvēnetā un vienmēr ieklausos viņa muzikālajos meklējumos. Otrs avots ir vācu mūzikas apskata lapa laut.de
Šīs kritikas parasti ir emocionālākas. Kritiķi nebaidas būt subjektīvi, un lielākoties tas jau ir tas, ko lasītājs grib. Nevis kaut kādu uzsildītu vervelējumu, bet gan emocijas. Šajā mājas lapā katru dienu ir jauni albumi via arī intervijas ar mūziķiem. Viss ir skaidri sadalīts pa tēmām, turklāt kritikas raksta daudzi žurnālisti. Un katram no šiem žurnālistiem ir izveidojies savs izteiksmes veids, un man ir interesanti palasīt viena žurnālista kritikas par dažādām mūzikām, kuras arī es zinu.
Šodien laut.de tika prezēntēts jauns albums Monsters of Folk. Grupai ir tieši tāds pats nosaukums. Kad paskatījos internetā, izrādās, ka visa pasaule jau sen jūsmo par šo kapellu :), bet es vēl neko nezināju. Katrā gadījumā, šis bija albums, kurš ieguva maksimāli iespējamo novērtējumu no laut.de, un es neatceros, kad pēdējo reizi tur redzēju albumu, kuram būtu maksimālais novērtējums.
Un, kad paklausījos, tad secināju - tiešām lieliska mūzika! Man uzreiz iepatikās!
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post