Es šodien jūku prātā....

Veröffentlicht auf von helmuts

Ir vairāki veidi kā pateikt, ka cilvēks ir sajucis prātā. Taču viens no drošākajiem ir – The Scorpions dziesmas Wind of change patikšana. To es pamanīju šodien no rīta. Tas piezagās klāt pa visam nemanot.

Es kā katru rītu veicu savus rīta rituālus. Aptuveni 30 minūtes mēģinu pamosties, tad puspamodies aizeju uzlieku kaķiem ēdamo, kaut arī Mika jau 30 minūtes man ar skaļu ņaudēšanu pie guļamistabas durvīm signalizē, ka laiks celties, tad es pa ceļam uz vannas istabu ieskrienu tualetē, vannas istabā nomazgāju seju – šad tad ar aukstu ūdeni, bet pārsvarā tomēr ar siltu, tad es nonāku atpakaļ guļamistabā un aptuveni 5 minūtes stāvu pie skapja un  domāju, ko vilkt mugurā. Šī apgrūtinošā lēmumu pieņemšana ir saistīta daļēji ar pietiekami plašu izvēli manā drēbju skapī, bet arī lielā mērā ar miegainumu. Es atrodu bikses, paņemu kreklu un sāku to gludināt. Es katru rītu gludinu kreklu. Tad es dodos uz virtuvi, kur ieslēdzu radio. Pašlaik man topā ir Radio Antenne Niedersachsen, tāpēc ka viņiem ir radiospēle, kur piezvana klausītājiem, kuriem ir jāatbild zvans ar teikumu – ich höre Radio Antenne. Es klausos Radio Antenne. Ja viņi tā izdara, tad saņem uzreiz 10.000 EUR. Bet katru rītu ir tas pats – klausītājs paceļ klausuli un iesaucās „Ja?”. Un katru rītu atkal var brangi pasmieties par to, kā cilvēkiem diena iesākusies bez 10.000 eirām.

Kad radio ir ieslēgts, es izņēmu no ledusskapja Landliebe vaniļas jogurta burciņu un izēdu tieši pusi. Tie ir 250 ml vaniļas jogurta katru rītu. Es katru rītu ēdu vienu un to pašu jogurtu. Godīgi sakot, pats brīnos, kā man tas vēl nav apnicis. Kad apniks, ēdīšu persiku jogurtu. Kad jogurts apēsts, smērēju sev maizes brokastīm, kuras ņemu līdz uz darbu. Šodien uz rupjmaizes uzsmērēju aknu pastēti, uzliku salātu lapu un mazliet saldās franču sinepes ar medu. Tās sinepes arī ir viens no pārtikas produktiem, kas man vienmēr ir ledusskapī. Un tad iesākās. Gaudenās melodijas svilpošana. Jā, protams! Wind of change. Es jau riebumā biju gatavs pārslēgt citu radio staciju, taču tad sekoja – I follow the Moskva, down to Gorgy Park..... un mani pārņēma sajūta, ka jāklausās tālāk šī dziesma. Es pārstāju smērēt maizīti un sastindzis klausījos Wind of change – vienu no manis visu laiku visnīstākajām dziesmām. Man ir tikai viens izskaidrojums tam – cilvēks sāk jukt prātā. Kaut gan, varbūt pēkšņi es esmu kļuvis par The Scorpions fanu? Varbūt drošības labad jānopērk bodē kāds skorpionu posteris.

Draugi, kā ir ar Jums? Kādi ir jūsu rīta rituāli, kas tiek atkārtoti katru rītu?

Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
L
Es katru riitu pamostos no taa, ka mans Kukainis, jeb deeleens Gustavs, saak ienjemt iipatneejas pozas, kas liek tuvinaaties gultas malai, dabonu paaris speerienus pa galvu ar mazajaam kaajeleem, tad vinjsh pagriezhas, satausta mani ar rocinju un dzilji nopuushas. Taa kaa man atnaak smiekli, tad aiziet miegs:)) Tad es gaidu modinaataaju. Kad tas nozvana, mans viirs raushas augshaa un miegaini gjerbj bikses kaajaas. Man te jaanopuushas, jo vinja riita rituaalaa ietikpst cigarete. Es noklausos, kaa vinjsh pazuud uz balkona, un nolemju - ir man kashkjiigais garastaavoklis vai nee. Ja ir, nolemju ieknaabt vinjam peec atgrieshanaas:)) Tad vinjsh dodas lejaa vaariit kafiju. Vinjsh to dara katru riitu un es varu lieliities. Kukainis parasti jau pa to laiku ir pamodies. Tad ir vinja gjeerbshana. Tad es pati dodos uz vannasistabu. Tikai kafija brokastiis un mashiinaa iekshaa. Taa kaa garsh celjsh liidz Riigai, tad mashiinaa kukainis eed, tad es kraasojos un tad iisa busha abiem un darbs. Tikai tagad apjeedzu, ka to var visu saukt par darbadienas riita rituaalu...
Antworten
T
Mans regulārākais rīta rituāls ir aizgulēšanās, darba kavēšana un vainas apziņa pēc tam. Necik iepriecinoši.. Bet nekā cita, ko es darītu regulāri, izņemot tādas vispārējas lietas kā vannasistabas apmeklējumu un no gultas izdzītā rumpīša iedrēbēšanu, man nav. Ā, nu vēl jāpagūst paņemt klēpī Ketiņa, citādi viņa neļauj darīt neko citu. Rīta mīlestības deva. Tas gan ir rituāls, kā nupat iedomājos.Turklāt skaists.
Antworten
H
no otrā teikuma tā apsmējos, ka viss rajons nodimdēja :D un tas sindroms, ko Tu nosauci par stāvēšanu skapja priekšā un domāšanu,ko vilkt mugurā... neviļus atsauca atmiņā manu dzīvesdraudzeni, kurai ir precīzi tas pats sindroms( katru rītu atkārtojas) kas Tev, Salnāja jaunckungs - mājās ir liels skapis, kas ir pilns ar " nav ko vilkt mugurā" :D<br /> tagad, iestājoties rudenim un dienām kļūstot arvien tumšākām, arī rīti kļūst tumšāki un tad, katru rītu, nozvanot modinātājam, iestājas mans rituāls, kas saucas " ārā tik tumšs - varbūt tas modinātājs ir kaut ko sajaucis un piezvanījis agrāk ? kaut viņš būtu kaut ko sajaucis!!! Bļ*** viss štimmē, modinātājs, maita, neko nav sajaucis. jāceļas" :D<br /> visiem novēlu saulainu un siltu rudeni, kas ir mans mīļākais gadalaiks :)
Antworten
B
lai ari mana saistiba ar Makro ir speji izbeigusies , ja Tu loti velesies , tad tu tikec tu da blin, precizak scorpions konci, ieskiebsu bez raizu. Varesi publiski apvemties dziesmas laika un pakaitinat Klausu Maini :)))
Antworten
S
Man kaadreiz bija Scorpions posteris maa. Bet lai nepaartrauktu peec shiis atziishanaas ar mani jebkaadus sakarus, teikshu ka tas bija ljoti sen, un vairs man taadas lietas maajaas pie sienaam nav :) Bet varu pamekleet prieksh tevis, varbuut ka atrodas...:)
Antworten