Komasaufen jeb nonāc komā ar alkoholu

Veröffentlicht auf von helmuts

Liekas, ka šajā vietā teiciens - kad mēs augām, tad gan tā nebija - ir pa visam nevietā, bet es tik un tā esmu spiests šo teikt. Labi, es jau laikam neesmu nekāda mēraukla, jo savus skolas gadus pavadīju daļēji pilnīgi citā realitātē, kur nebija ne seksa, ne alkohola par citām apdullinošām lietām nemaz nerunājot. Taču arī jau vēlākos gados, kad sanāca iedzert, un dažkārt arī mazliet par daudz, alkohola koma vai tā dēvētā "bezfilma", nebija pašmērķis. Tā vienkārši gadījās, kad tika pārvērtētas paša spējas un iespējas.
Taču Vācijā jauniešu starpā modē ir mērķtiecīga dzeršana ar mērķi zaudēt kontroli, atmiņu un pakrist kaut kur kādā vārtrūmē cerot, ka tādi paši draugi tevi savāks. Daudziem tā jau ir izveidojusies par atkarību, un jaunietis nespēj atrast nekādu citus veidus kā atbrīvoties un sajusties kā īsts vīrs.
Pēdējās dienās Vāciju ir pāršalkusi nelaime, kas notikusi Turcijā, kur atpūtā aizbraukusi kāda profesionāli tehniskās skolas klase. Jaunieši dzēra alkoholu, taču pēc brīža saprata, ka ir "par īsu", un iegādājās papildus alkoholu hoteļa bārā.
Rezultāts - seši jaunieši saindējušies ar metilspirtu, no kuriem trīs ir miruši. Visu mirušo jauniešu asinīs tika konstatēts pāri par 7 promilēm alkohola. Viens no viņiem mira notikuma vietā, divi bija komā, taču nomira sestdienas naktī tā arī nepamodušies.
Protams, ka ir bezjādzīgi meklēt vainīgos šajā situācijā. Skolnieki taču paši varēja dzert ar mēru vai tomēr šķaidīt alkoholu ar metilspirtu ir krimināla darbība. Mani padara domīgu pats fakts, ka jauniešiem alkohols ir vienkārši kļuvis par neatņemamu jautrības sastāvdaļu.
Cik daudz mēs vispār lietojam alkoholu ikdienā? Cik daudz nedēļas nogalēs? Kāda ir jūsu pieredze ar to? Vai kādam ir gadījies mērķtiecīgi vienam pašam piedzerties? Droši var mainīt nikus līdz nepazīšanai un rakstīt savu pieredzi.
Atzīstos, man tā ir gadījies. 
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
V
Mnjā, skatos, ak esi trāpījis tādai tēmai, kas cilvēkiem pilnīgi prasa ierakstīt kaut ko! :)<br /> Man arī ir sanākusi bezfilma (2 reizes)un tad tāda jokaina sajūta - vai tiešām? Nē, pag, pag - atceros dejoju bija forši un hmmm.. a kā mājās tiku? :)<br /> Vienatnē gan nav sanācis, jūtu, ka gruzonu/besi/bēdas etc.vienatnē dzerot varētu tikai vairot, tāpēc tad kad ir pavisam čābīgi ieslēdzu TV vēlams pēc iespējas bezsakarīgāku raidījumu un tā lēnā garā nomierinos!
Antworten
B
pedejais komenteetaajs izklausas pec Duendes :D
Antworten
A
Kaapeec dzersana sabiedriibaa tiek uzskatiita par labaaku nekaa dzersana vienatnee? Ko tas maina organismam, kuram ar to visu jaatiek galaa? Kaads priex, lepnums un attaisnojums puspieskaitaamam pliivot starp citiem taadiem pasiem un paklaut sevi, mazaakais, moraalaam pagiraam?
Antworten
M
Zheel, ka Amarulas pudele jau tuksha... Jaa, esmu dzeerusi arii vienatnee, bet tas bija jo vienkaarshi kaarojaas.
Antworten
B
esmu dzēris viens, esmu dzēris barā. Reiz vienam dzerot majas vinu skaidot ar kolu esmu ik pa pusstunai pierakstijis izmaiņas, kuras notiek manā paurī. Ka labāk vienam ,vai barā- vilks viņu zin`. Bet vispār Hansa Falladas grāmata "Dzērājs" būtu jaizlasa ikviena, tieši tāpat kā "Vīna un rožu dārzs" autoru gan piemirsu.
Antworten