Šodien man ir vārda diena!!!

Veröffentlicht auf von helmuts

Mīļie, saņemās! Man šodien ir vārda diena! Vajadzīgi vismaz 10 komentāri un apsveikumi! :)
Kā es šodienu pavadīšu? Pa visam parasti. Kā jau ierasts. Pastrādāšu, jo birojā ir jāpadara vairākas svarīgas dienas. Kad beigsies darbdiena, aizbraukšu uz mājām. 20 man ir bokss. Pa ceļam uz sportu iebraukšu kaķu barības bodē un nopirkšu tiem mazajiem sušķiem konservus ar foreli, jo visus citus viņi pašlaik ignorē. Un mazā skārdenīte, 80 grami, maksā 45 eirocentus!!!
Pēc sporta mājās būšu ap 22. Ieiešu dušā un pēc tam apēdīšu kaut ko garšīgu. Tik jāizdomā, ko.
Tāda būs mana vārda diena! Bet patiesībā man nav iebildumu. Nu labi, noteikti saņēmšu kādus 30 apsveikumus pa telefonu un vairākus sms.
Bet nākamajā vārda dienā gan es sarīkošu baigo ballīti!

Jūs noteikti jautāsiet - kas tā par bildi? Pa visam vinekārši. Kad google fotomeklēšanā ievadu "vārda diena", tad parādās pāris fotogrāfijas, no kurām viena ir šī. Fotogrāfiju sauc Aijas vārda dienā. Vija. Tā kā Vija man likās tāda kolorīta dāma, un pieņemu, ka viņa noteikti arī mani apsveiktu vārda dienā, tad ielieku šo pozitīvo bildīti. Ceru, ka Vija nedusmosies, ja šajā blogā atradīs savu fotogrāfiju.
Um über die neuesten Artikel informiert zu werden, abonnieren:
Kommentiere diesen Post
V
Es gan sveicu Tevi arī īstajā dienā, bet jāpalīdz Tev dabūt tos 10 komentārus zem šī rakstiņa! :)
Antworten
T
Nu re kā sasodīti sanāca - vakar pa dienu blogā neierakstīju, vakarā blogam neatradu adresi, draugi negāja un, kad zvanīju, lai Tevi apsveiktu, Tu laikam biji treniņā.<br /> Tomēr lai tie sveicieni neieskābtu vai citādi nekļūtu nelietojami, saņem nu ar novēlošanos - sirsnīgi sveicu un skauju Tevi "izgājušajos" svētkos!
Antworten
A
Nu, kaa lai nesveic, kad cilveex luudz!<br /> Suminaats! @->-
Antworten
R
Noveelu Tev dazhaadu prieku pilnu sho dienu!!
Antworten
Z
Bilde tiešām asprātīga:)<br /> Nu tad milzu sveicieni vārda dienā!! Balli gan vajag rīkot uzreiz nevis atlikt uz nākamo gadu!<br /> Sumināts!
Antworten